tirsdag 4. desember 2012

Lite med søvn

Det ser ikke ut som ting blir så mye bedre, søvnen er på bærtur. I natt absolutt ingenting, trøtt som en strømpe, men kroppen vil ikke i hvilemodus.
Jeg har følelsen av at jeg har muskelknuter absolutt overalt, krampetendenser fra nakken og ned til tærne.
Jeg får se om jeg orker å dra ut og handle julegavene som er igjen, heldigvis ikke mange jeg skal kjøpe til, heldigvis så gjør jeg det veldig enkelt i år.
Jeg orker ikke å legge noe energi i det, gavkort er det som blir gavene i år, fort og gæli, satser på at jeg blir ferdig i dag.

1 kommentar:

  1. Helt greit med julekort da, så kan folk velge hva de vil selv, ingen skuffelser...
    Søvn er noe dritt, vet hvor slitsomt det er med søvnløse netter. Har du prøvd lydbøker? Det hjelper meg nå, så har begynte med det i det siste. Da får jeg noe annet å holde fokuset på. Og utrolig nok så fungerer det som regel.

    SvarSlett