torsdag 27. juni 2013

En liten oppdatering

Det er ikke så ofte jeg skriver,  jeg synes det er tungvint å skrive via mobil. Jeg  har hatt besøk av min yngste datter og det gikk bra.
Jeg går fortsatt hos kiropraktoren 2 ganger i uka.
Det er dyrt,  men siden det hjelper så får jeg bare holde ut.
Det gir en del eller ganske mye angst, men hadde jeg ikke gått så hadde jeg heller ikke fått ridd.
Jeg håper på at det blir noen dager med oppholdsvær slik at jeg kan prøve meg på noen lengre turer.
Hesten min går hvertfall som en liten skogsmaskin jeg er glad jeg harhan

3 kommentarer:

  1. Minus kiropraktorbehandling, høres det ut som fine dager med flott hest.

    Fortsatt god bedring, og fine sommerdager ønskes deg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Slapp av og kos deg så godt du kan.
    Ønsker deg en fin sommer videre :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge 2 ønsker dere en så fin sommer som dere kan få

    SvarSlett