onsdag 13. juni 2012

I dag har jeg tatt turen til Vågåmo, bestilte en taxi, det er for langt og sykle.Har fått kjøpt imn en del nye bøker pluss litt garn.
Jeg har det fortsatt ganske greit, selv om det ble og kanskje fortsatt er litt kaos etter samtalen med psykologen.
Vi har ringeavtale 1 gang pr uke nå som hun er tilbake fra sykemeldingen. Alle i meg er ikke så glad for den avtalen, så endte en del timer i "rommet" etter samtalen på mandag.
Hesten har fått besøk av en flokk sauer, heldigvis ser det ikke ut som han har noe i mot det. Lillebror synes de er spennende når de begynner og løpe, så han er i bånd.
I går fikk jeg en trist beskjed, hesten jeg virkelig lærte å ri på ble avlivet i forrige uke, i tillegg så er avkommet hennes på Bjerke hestesykehus pga forfangenhet.
Nå bare kyrsser jeg fingrene for at det går bra med henne.
Noen bilder må det vel bli denne gangen også, disse er fra turen til sylvi tjern. Det ligger på over 1400 meter og var fortsatt islagt når jeg var der for en uke siden Dette bildet er fra sylvielva, som dere ser er det fortsatt mye snø og is

2 kommentarer:

  1. Godt å høre fra deg. :)
    Kjempetrist med hestene.
    Jeg sender mange gode tanker og klemmer til deg. :)

    SvarSlett
  2. Så trist med hesten..
    Håper du har fått kommet deg litt etter ringeavtalen, og at du får nyte roen på fjellet :)

    SvarSlett