torsdag 28. juni 2012

Kuer

Nå er kuene kommet til seters, ikke denne setra, men nabosetra. Jeg skulle ut på en liten ridetur, den ble kort for og si det mildt. Jeg er nemlig litt redd for kuer, og når jeg ble omringet av en flokk nysgjerrige kuer valgte jeg og snu. Hesten min derimot synes visst ikke at de var skumle, det var nok bare jeg som synes de var skumle. Kuene fulgte oss hjem til vår seter, jeg synes det var skummelt også, men det gikk nå bra. Hesten snuste nå på en liten kvige og det gikk bra, ikke noe tull verken fra kua eller hesten min. Jeg må venne meg til de disse kuene, de er vel lettere å forholde til enn mennesker.

1 kommentar:

  1. Du har laget deg et frirom der oppe på fjellet, og jeg unner deg det. :) Jeg håper du fort blir mer fortrolig med kuene og de mindre nysgjerrige på deg og hesten. Jeg ønsker deg mange gode dager på setra. :)

    SvarSlett