mandag 8. juli 2013

Er det ikke det ene så er det det andre

Når skulderen endelig begynner å bli bedre og sola kommer, så må jeg gå hen å bli potte forkjøla.
Jeg kan ikke si at jeg er så veldig fornøyd om dagen, sliten av både det ene og det andre.
Det har vært en del mareritt etter siste kiropraktortime, så jeg regner med at den jeg har i morgen blir den siste.
Jeg har ikke fått meg til å avlyse den, selv om jeg sikker burde.
Nå bruker jeg mobilen som modem, fordi jeg synes det er så kipt og skrive på mobil.
Jeg leser de faste bloggene mine, men får ikke gitt tilbakemelding har ikke lyst til å ruinere meg helt på mobilregning.
Det er mye tanker og planer om dagen og dessverre ikke av det positive slaget, men det ligger litt fram i tid.
Dette oppholdet har ikke blitt som jeg hadde trodd mye pga smerter, utrolig dårlig vær osv, men hestene har det bra og det er det viktigste





1 kommentar:

  1. Sender en klem, og synes du har tatt nydelige bilder:)

    SvarSlett