tirsdag 18. mars 2014

Slik går no dagan

Dagene går og det går bra, jeg har det bra i min nye leilighet, selv om jeg fortsatt ikke har kjøkken.
Kjøkkenet er bestilt så det kommer vel en dag.
De nye rutinene er innarbeidet, røyking foregår nå nå på verandaen og det slår meg ikke en gang å røyke innendørs.
Hesten trives godt på den nye stallen, og det gjør jeg også, nå venter vi bare på at snøen skal forsvinne fra skogen slik at vi får utforsket området på den måten vi liker.
I dag er jeg godsliten, etter å ha syklet tur retur til stallen, det ble nesten 3 mil, jeg har riktignok en elektrisk sykkel, men jeg må trå for at motoren skal virke.
Når det gjelder psyken har jeg det fortsatt bra, det er merkelig jeg har aldri vært så stabil som jeg er nå.
Nå kan jeg si at jeg har det bra og mene det, det er faktisk godt å leve og jeg gleder meg til hver dag

1 kommentar:

  1. Det er så flott å lese dette. Du fortjener så inderlig å få ha det bra!

    SvarSlett