tirsdag 4. mars 2014

Dagene går fort

Dagene har gått og går fort om dagen, det å lage seg nye rutiner tar litt tid og har ført til litt stressfølelse.
Det er egentlig bare dumt av meg å føle meg stressa, ting går jo ikke noe raskere for det, og jeg er nødt til å ta ting i mitt eget tempo.
Jeg kjenner fortsatt på at jeg har en del gammel slitenhet i kroppen, og prøver å ta hensyn til det, men det er ikke lett når jeg helst skulle ha gjort ting i går.
Selv om ting ikke er på stell ennå så føler jeg at jeg ar kommet hjem, jeg sitter ofte ute på verandaen og bare ser utover vika som ligger et lite stykke unna.
Jeg har mange tanker og planer om hvordan jeg vil ha det i den nye leiligheten, men ting tar tid og sånn er livet.
Jeg har hvertfall fått seng og sofaen og det er utrolig deilig og både kunne legge seg i en god seng og sette seg i en god sofa.
På fredag kommer det en snekker innom for å flytte på en vegg slik at jeg får plass til kjøleskapet.
Jeg håper at jeg får bestilt kjøkkenet til uka, jeg har tegnet det ferdig, og skal bare få en fra Ikea til å kontrollmåle det slik at det ikke blir noen overraskelser.
Jeg er hos hesten min stort sett hver dag, selv om det ikke blir ridning hver dag så blir det en liten pause.
Hesten ser ut til å trives bra på det nye stedet og det gjør jeg også og forhåpentligvis så blir vi værende der.
Neste uke må jeg ta kontakt med terapeuten min og få avtalt en time over skype, men det har vært godt å slippe å tenke på terapi osv disse ukene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar