søndag 30. mars 2014

Uflaks

Ting har jo gått så bra i det siste at nå måtte vel noe skje, heldigvis er det fysisk og ikke psykisk.
Jeg hadde en fantastisk dag i stallen i går, vi fikk møkka luftegården, og ordnet med gjerdet.
Da jeg skulle inn i løa for å hente noen gulerøtter til hesten min så klarte jeg å tråkke skikkelig over, jeg hørte at det knaste og vondt gjorde det, nå har jeg tråkka over en del ganger før, men denne føltes anderledes ut.
Etter litt overtalelse fra stalleier så kjørte hun meg på legevakta, og etter å ha sittet der i 4 timer så ble det konstatert et lite brudd i ankelen.
Jeg må vel si at det passer utrolig dårlig med beinet i gips og samtidig bo i fjerde etasje, men det passer vel egentlig aldri å brekke noe som helst
Jeg fikk på en gammel tupe gips siden beinet var så hovent, men om en uke så får jeg forhåpentligvis på en litt letter gips, så da får jeg kanskje kommet meg opp på hesteryggen igjen, det er lov og håpe det hvertfall.
Jeg kjenner ikke så mange i den nye byen min ennå, men de jeg kjenner er utrolig snille og hjelpsomme så dette skal nok gå greit.
Jeg har hvertfall ikke tenkt at dette skal dra meg ned, det er sånn som skjer og jeg må bare godta det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar