tirsdag 4. februar 2014

Oppdatering

Jeg går fortsatt i behandling og det er helt OK, det er første gang hvor jeg blir møtt på hvor jævlig det egentlig var.
Jeg tror nok de andre behandlerne jeg har hatt også kanskje har ment det, men de sa det aldri.
Hvordan i all verden kunne jeg si noe om det når jeg følte at de aldri møtte meg på det.
Terapeuten jeg går til bruker mange forskjellige teknikker og har gitt meg flere strategier som jeg faktisk klarer å bruke.
Dagene går ellers til flytting og med det rydding og kasting, det er en ting som ikke er like moro og det er å finne pakke på pakke med tapetkniver, barberblader som har ligget gjemt over hele leiligheten.
Heldigvis så går det greit å kaste disse redskapene uten å få "trusler" fra innsiden, akkurat det er et veldig stort framskritt for meg.
Annet nytt er at det ser ut som jeg får utegangsplass til hesten min i løpet av våren og det er jeg også veldig glad for, jeg tror nemlig ikke at han vil trives så veldig godt på boks.
Han må riktignok stå på boks i begynnelsen, men får heldigvis mye ute-tid.

2 kommentarer:

  1. Jeg er bare så glad på dine vegne at du endelig blir møtt ordentlig, og at du har det så mye bedre. :) Å kunne kaste alt du finner av skarpe ting er jo bare helt fantastisk. At du ikke trenger dem lenger.
    Masse lykke til framover med flytting og sånt. :)

    SvarSlett
  2. Er også glad på dine vegne, og at det går bedre med deg.
    Flott at du har fått plass til hesten din :)

    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett