søndag 23. februar 2014

I egen leilighet

Da er jeg endelig i egen leilighet.
Jeg reiste ned til Sørlandet på torsdag og tok over leiligheten på fredag, alle katastrofetanker jeg hadde ble det ingen ting av, og det er nok noe i ordtaket "de fleste bekymringer blir det aldri noe av"
Det er litt kaos i leiligheten, men jeg har fått malt stua og er fornøyd med det.
Nå har også hesten kommet og møtet med  med den nye hestekompisen gikk veldig bra.
Jeg har en del jobb framfor meg, men jeg slipper en del av stresset som har vært de siste ukene.
Det eneste jeg MÅ bli ferdig med er å gjøre stua og soverommet klar til møblene som kommer på tirsdag og det får jeg til på en eller annen måte.
I tillegg så skal jeg rive ned kjøkkeninnredning og prøve å tegne ferdig den nye på ikea sin kjøkkenplanlegger.
Fra i morgen er det nye rutiner med hesten, jeg kan ikke lenger bare gå 5 meter for å se til hesten, men det blir jeg nok vant til.
Jeg tar nok fri fra terapien denne uka, men så er det vel i gang igjen fra neste uke

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny leilighet. Du har hatt en kjempejobb nå og har klart det. Kjempebra gjort.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, og lykke til med resten av jobben :)

    SvarSlett
  3. Så bra, gratulerer med nytt bosted. Gode ønsker videre -

    SvarSlett