lørdag 1. februar 2014

Heldig

Jeg har visst ikke så stort behov for å skrive lenger.
Flyttekaoset går sin gang, det jeg prøver å få til er pusterom som rideturer i skogen.
Når jeg holder på med hesten min så forsvinner alt som er av stress og katastrofetanker.
Det er ikke så mye katastrofetanker igjen, og det kjente jeg på i dag, når en i stallen sa at eiere av "store brune hester" ofte var nedlatende til islandshester.
Min tanke til det var at det får jeg ta hvis jeg opplever det.
Dagens ridetur gikk over jordet og inn i en skog med masse snø på trærne, med masse snø på trærne betyr masse kald snø nedover nakken i det du rir under noen greiner.
Jeg smiler når det skjer for det hører med vinterens gleder, og når vi kommer tilbake på jordet og hesten min tar en liten galopp bortover så smiler jeg og tenker hvor heldig jeg er.
Når det gjelder bloggen og skriving så vet jeg ikke hvor veien går.
I dag har jeg også vært litt tøff, og sa i fra når noen kom med rykter om en som omkom i en stygg ulykke tidligere høst.
Jeg synes det er så unødvendig å spre slike rykter og nå har jeg begynt å sette foten ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar