torsdag 16. august 2012

Savner stillheten

Jeg savner stillheten på fjellet, en stille kveldstime med kaffen og utsikten
Jeg savner å sitte og betrakte naturens forskjellige farger
 Jeg savner dyrelivet, denne reinen ruslet rett på utsiden av porten en tåkefull morgen.
 Ikke det beste bildet av ørn, men jeg fikk nå fanget den på film
Snøen som falt falt den 20/7 2012
Kontrastene i været for dagen etter skinte sola fra skyfri himmel
Her er det så mye mennesker og bråk, det eneste bråket jeg hadde var sauebreking, og kuer. Det var min beste sommer noensinne, jeg håper bare at jeg klarer og holde fast i det.
Akkurat nå føles det ut som en fin drøm, og jeg har igjen våknet opp til virkligheten.





2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner du savner dette. :)
    Takk for at du delte disse herlige bildene. :)

    SvarSlett
  2. Jeg kan også skjønne at du savner det rolige livet, selv om jeg ikke hadde orket det over en så lang periode selv.
    Kanskje du får muligheten igjen en annen gang også?

    SvarSlett