søndag 9. september 2012

Angst for postkassa

Angst for postkassa, ikke pga regninger men brevet som snart detter ned i postkassa.
Truslene på innsiden blir bare mer og mer heftig.
Jeg vet med fornuften at alt det som skjedde med meg var ikke bare var min feil. Jeg ser når jeg skriver at jeg nok ikke helt tror på det.
Alle har vel vært borte dersomattehvisomatte osv.
Jeg har fortsatt ingen sår, men grunnen til det er at jeg stort sett ligger sammenkrølla på sofaen gjemt under et teppe, gjemt godt inn i det hemmelige rommet.
Den sinte er rasende og jeg klarer ikke å snakke fornuftig med den delen.
Jeg har delt det hun har vist den redde, det var ikke for andre, kun for meg og den redde.
Igjen har jeg sviktet den sinte, og får jeg oppreisning så fortjener jeg det ikke, for jeg var jo ikke der, og hun vil ikke ha det, for da blir hun jo det han sa hun var.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar