mandag 3. september 2012

Krasjlanding

Det er det jeg føler at jeg har gjort, fullstendig kræsja i alt gammelt.
Jeg har lyst å slutte hos psykologen, for hva er vitsen, hun forsvinner jo. Jeg orker ikke å begynne på nytt med en ny en. Hvertfall  ikke nå hvor jeg venter på svar og ikke vet hvordan jeg vil reagere.
En som antagligvis bare vil forholde seg til den fornuftige meg, problemet er at jeg ikke bare er en fornuftig person.
Jeg kan sitte i en psykologtime og være så enig med hva psykologen sier, men som jeg pleier og si, det hjelper ikke meg at jeg er enig, når de andre i meg ikke er det.
Det hjelper ikke meg med masse fine ord når det er noen på innsiden som vrir og vrenger på alt, og som overhodet ikke vil gå der.
Jeg kan bruke argumentet at hun er gravid og vil slutte for hun forsvinner jo allikevel, og mest sannsynlig før planen.
Da er det jeg som har kontrollen og ikke hun, jeg vet faktisk ikke, jeg får prøve og formulere et brev

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar