søndag 26. januar 2014

Sliten

Jeg har det bra, men selv om jeg har det bra så sitter det mye gammel slitenhet igjen i kroppen, og det har jeg merket godt de siste dagene
Det har ikke vært noen energi til overs og jeg trengte å hvile, man kan kanskje si at det ble en utlading, så det har blitt mye soving de siste dagene.
Det er kanskje ikke så merkelig at jeg ble sliten med tur retur sørlandet 2 ganger på en uke hvor jeg så på leilighet var med på en budrunde osv.
I tillegg så var det å ringe diverse fremmede mennesker angående stallplass til hesten, noe jeg synes var vanskelig, men hva gjør man ikke for bestevennen sin.
Jeg har ikke så mange jeg kan spørre om hjelp her nede og ikke er jeg flink til å spørre om hjelp heller, så det meste må jeg ordne og fikse selv.
Heldigvis så finnes det flyttebyråer og vaskefirmaer så det meste ordner seg på en eller annen måte.
Nå er det bare og bestemme seg for hvilket flyttebyrå jeg skal bruke.
Etter å ikke har orket noe de siste dagene så satser jeg på at energien kommer tilbake.


1 kommentar:

  1. Innom og leser, forstår du har det travelt om dagen, flytting kan være et pes.
    Lykke til -

    SvarSlett