onsdag 28. november 2012

Dagslys hva er det?

Av en eller annen grunn klarer jeg og ta noen telefoner.
I dag tok jeg en til fylkeskommunen angående oppreisningssaken.
Den var i grunnen grei og ta, jeg fikk svar på det jeg lurte på.
Jeg vil ikke få noe svar før i mars 2013, alltså ganske lenge til. Det rare var at jeg ikke brydde meg om det.
Jeg føler meg død på innsiden, jeg puster, jeg tar telefoner, men svarene betyr på en måte ingenting.
I dag har jeg vært i nabolandet og handlet inn litt røyk, greit med et lite lager, så jeg bør vel være fornøyd med denne dagen,for jeg har alltså sett dagslyset.
Det er ikke så ofte jeg ser det, går ut før det blir lyst med bikkja, og heldigvis er det mørkt tidlig.
Jeg er vel en av de få som synes det er helt flott akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar