mandag 19. november 2012

NAV

NAV hva er vi for de, rusk i maskineriet kanskje?
Det føles hvertfall slik ut.
Avslag på arbeidsavklaringspenger, alltså står jeg uten inntekt fra 1.12 2012.
Jeg har prøvd å ringe, men får bare til svar at da får jeg søke sosialhjelp.
Det kommer jeg ikke til å gjøre, først og fremst fordi jeg ikke vil få det, fordi jeg faktisk har penger i banken, så det er ikke synd på meg.
Jeg vet ikke om jeg orker så mye mer nå, føler at det har vært litt for mange humper i veien i høst.
NAV skal ringe meg tilbake i løpet av dagen, undres om de gjør det, tviler vel litt på det.
Jeg hadde håpet at dagen i dag skulle bli bedre enn helgen, men det ser dårlig ut for å si det mildt.

1 kommentar:

  1. Aaaaah, at det skal være så vanskelig!! Det verste er at man ikke får vite alt som trengs en gang, må finne ut alt selv. Som flere har sagt, man må være frisk for å være syk.

    Gode tanker sendes herved over.

    SvarSlett