tirsdag 20. november 2012

Merkelige ting skjer på bloggen

Noe skjer med bloggen min, eller med google, for plutselig så var siden der jeg skriver på engelsk.
Nå er den på dansk, selv om det jeg skriver kommer på norsk

Orker ikke å gjøre noe med det nå.
Jeg fikk en sms i dag, den gjorde godt å få, det er noen som bryr seg og som er villig til å hjelpe.
Problemet er vel at jeg tror ikke at det vil gjøre så mye til eller fra.
Jeg har på en måte gitt opp, det som skjer det skjer, og mest sannsynlig så er det ikke noe positivt.
Det virker som jeg er inne i tilfeldighetenes iboende faenskap som råder for øyeblikket
Hadde jeg klart å jobbe så hadde jeg gjort det.
Jeg elsket faktisk jobben min, men desverre så er jeg ikke i stand til det nå.
Hvis den dagen noen gang kommer, så vil jeg være den første til å si fra meg absolutt alle ytelser fra staten.
Problemet er at jeg er ikke der nå, og jeg vet ikke om jeg kommer dit igjen, og det er vondt å tenke på.
Nå er jeg der hvor jeg ikke lenger orker å kjempe i mot NAV eller det psykiske helsevesenet.
Det som skjer det skjer, men ingenting skjer i natt, selv om fristelsen er stor.
Jeg føler at jeg er et problem for så mange, for NAV, helsevesenet, familien, venner osv
Nei jeg er ikke den letteste å ha med å gjøre, men noen ganger så hadde det vært litt greit og få et annet svar enn sånn er det for de fleste av oss, når jeg sier at det klumper seg litt, hadde jeg ringt og klagd på hvordan jeg virkelig hadde det, så hadde jeg skjønt det.
Hva vil andre at jeg skal si, at jeg har det bra? tydligvis er det svaret de ønsker.Det er det svaret alle skal få heretter JEG HAR DET BRA

Sitter og hører på Henning Kvitnes http://www.youtube.com/watch?v=KChR-Yqz26A&feature=related
Jeg prøver å trekke pusten, det hender at jeg glemmer det, og hikster etter luft.
Jeg bare lurer på om denne Løvetannen har fått litt for mye gift, det en grense for hvor mye selv en Løvetann tåler, jeg tåler ikke så mange flere dråper med "gift" nå, før det bikker feil vei.
Jeg er veldig nære min tålegrense nå, men det går vel bra litt til

1 kommentar: