fredag 13. desember 2013

Det nærmer seg jul

Det nærmer seg jul og det er ikke mange dagene igjen.
I går ble det både ridetur i skogen og handling på ettermiddagen. Jeg må være ærlig og si  rideturen var mer koselig enn å gå i butikker.
I år skal jeg feire jul hos min eldste datter, jeg gleder meg ikke, men jeg gruer meg ikke heller og det er jo en bedring fra de foregående årene.
Jeg har hatt en bemerkelsesverdig bedring siden jeg begynte i den nye behandlingen, ja jeg har fortsatt angst, men viser den fortsatt ikke til noen.
Jeg har mange gode dager på rad nå, og jeg tør ting jeg overhodet ikke turte før pga dårlig selvfølelse.
Selvfølelsen er fortsatt ikke på topp, men fra og ligge på minus 20 så ligger den vel nå kanskje på pluss 2
Jeg føler at jeg har tatt noen sjumilssteg i høst og nå er snart helvetemånedene over og jeg har kommet meg gjennom de månedene uten tanker på å ta livet mitt.
Akkurat nå så er det helt OK å leve og noen dager er det helt flott å leve, det har blitt litt mer balanse mellom gode og mindre gode dager og det var det jeg ønsket meg.   

4 kommentarer: