søndag 15. desember 2013

En hviledag

I dag trengte jeg å bare gjøre ingenting og det klarte jeg uten dårlig samvittighet.
Jeg har blitt flinkere til å dytte vekk en eventuell dårlig samvittighet, noen dager trenger jeg å få lov til å være sliten, selv om jeg ikke er i arbeid.
Jeg sier at jeg ikke er i arbeid, men samtidig så jobber jeg knallhardt med meg selv, og den jobben pågår kontinuerlig.
Den jobben tar ikke ferie eller fridager så en dag i blant brukes til absolutt ingenting.
Det er lenge siden jeg har hatt en dag hvor jeg ikke har sett et eneste menneske, det begynner vel å nærme seg en måned siden sist.
Før var det helt normalt og ikke se et eneste menneske på flere uker, nå har det blitt litt motsatt, jeg ser og prater med noen stort sett hver eneste dag.
Ting har forandret seg til det bedre og jeg er veldig fornøyd med det, så lenge jeg kan ta en menneske-fri dag innimellom. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar