torsdag 19. juli 2012

Blæ dagen i går og bloggen som er trøblete

Jeg får stadig opp en melding om at det oppstår en feil under forsøk på og lagre eller publisere. Jeg vet ikke hvor mange ganger i går jeg prøvde og redigere innholdet jeg skrev Det kom ikke med ikke et eneste linjeskiftog jeg vet jo hvor slitsomme sånne innlegg er å lese Så det var bare toppen på kransekake i går. Gårsdagens høydepunkt var hesten min som har begynt og løpe meg i møte når jeg roper på han. Når jeg inspiserer beitet så følger han etter meg som en hund. I går kveld etter han hadde får kveldskosen(gulerøtter og epler) så gikk jeg en liten tur med bikkja på utsiden av beite. Lille rare hesten min fulgte etter meg til vi snudde, da snudde han også. Det varmet en litt rystet Løvetann i går. Jeg beklager hvis det fortsatt ikke er linjeskift, men får ikke gjort noe med det så lenge jeg bruker telefonen som modem.

1 kommentar:

  1. Innlegget ser ut som det skal holdt jeg på å si. Det er som det alltid har vært, så det er ikke noe rart å skue her :)
    Kjekt at du har dyrene der, godt selskap i dem :)

    SvarSlett