mandag 30. juli 2012

Kaos på innsiden

Det pleier som regel og bli kaos på innsiden etter samtale med psykologen. Hun er litt for klok, hun skjønner litt for mye. Den sinte klarer ikke og lure henne og det gjør henne rasende. Den redde sier nok litt mer enn hun får lov til, hun viser seg litt for mye fram, og det gjør at truslene har blitt veldig sterke i den siste tiden. En klar beskjed fra den sinte er nå og si minst mulig, helst bare ja og nei. Ikke svare på noenen spørsmål ikke gi noe svar, truslene er ganske ille, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet også hva som vil skje med den redde da, og ja hun fortjener det vel, men hva med meg. Det er også min kropp,selv om det ikke kjennes slik ut. Jeg føler meg mellom barken og veden, ikke skal jeg/hun lenger få lov til å snakke med psykologen eller M-L. Kanskje jeg bare skal slutte med bloggen, selv om psykologen bare leser når jeg har bedt henne om det. Jeg vet ikke hva jeg kommer til og gjøre, fortsette og skrive vil jeg nok, men bare for meg selv? Jeg gjør jo forsåvidt det nå også, selv om jeg kanskje har noen lesere.

1 kommentar:

  1. Kunne det vært en ide å skrevet bloggen til behandleren? Vet flere gjør det. Uansett hva du velger, så er det jo bra i seg selv at du vil skrive, det er jo terapi.

    SvarSlett