torsdag 9. januar 2014

Det ble en del tanker

Jeg fikk en reaksjon etter jeg makulerte alle gamle papirer, jeg ble sår, tankefull og litt forbanna.
Nå ligger alt i en søppelsekk i strimler, det ble litt symbolsk at all dritten ligger der den hører hjemme, i en søppelsekk og ikke i  og hos meg.
Det ble litt lite søvn den natta med mye tanker, men jeg ser på dette som en del av en prosessen jeg har vært og som jeg fortsatt er i.
Det har vært en lang og tøff vei for å komme dit jeg er i dag og jeg hadde aldri trudd at jeg skulle komme så langt som jeg faktisk har gjort.
Jeg er glad for at jeg ikke har flyttet tidligere for da hadde jeg gjort det av feil grunner, hadde jeg gjort det tidligere så hadde det vært for å flykte unna tanker osv.
Nå har jeg fått ryddet opp i mye av det tidligere kaoset så makuleringen ble bare en god avslutning på det hele.
Det hender at jeg blir litt overveldet av alt jeg skal, bør og må ordne, men det meste ordner seg jo.
Det er jo et ordtak som heter "De fleste bekymringer blir det ingenting av" og det er noe i det ordtaket
Jeg får uansett bare gjort en ting om gangen selv om leiligheten nå ser ut som et katastrofeområde, men det kan jeg fint leve med i en periode.

2 kommentarer:

  1. Synes du er tøff som gjør dette. Forstår samtidig at det er en nødvendig del av prosessen kanskje.
    Ønsker deg en god helg -

    SvarSlett