lørdag 18. januar 2014

Kjøpt meg leilighet

Da har jeg kjøpt meg leilighet og det føles godt og litt skummelt.
Det ble noen travle dager, og jeg kjenner at jeg er litt sliten, men det går bra.
Både i går og i dag har jeg fått vært ute med hesten min, det blir ikke så lange turer framover, men ut en tur hver dag det må vi.
Det føles litt uoverkommelig alt jeg skal gjøre, men jeg får bare begynne i en ende og jobbe meg fram mot målet.
Det eneste jeg ikke har klart og ordne ennå er stallplass til hesten min, og det stresser meg litt, men jeg får la de jeg har ringt til få tenke litt før jeg ringer og maser.
Jeg må bare ha tro på at det ordner seg for det gjør jo som regel det.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny leilighet. Blir spennende. Og alt ordner seg nok for deg skal du se, det har jo vært mye positive endringer nå.

    SvarSlett