torsdag 2. januar 2014

Hverdag

Endelig hverdag igjen, jeg liker hverdager, det er nemlig de det er flest av i løpet av et år.
I dag kom jeg meg ut på årets første ridetur, det ble en tur i skogen, jeg savner fortsatt snøen og må innrømme at jeg er lei av gjørmete hestehager og regn.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bloggen, jeg er ferdig med oppreisning sakene og har det så mye bedre.
Jeg har nok noe igjen å jobbe med i terapien, men gruer meg ikke slik jeg gjorde før, jeg har tro på at jeg skal klare meg uten terapi om en stund.
Nå klarer jeg meg uten terapi i flere uker uten å bli dårligere, det er et stort skritt framover.
Jeg tok noen sjumilssteg i året som var, det blir vel kanskje ikke den samme framgangen i 2014, men det er helt OK for jeg har det bra.

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du har det så mye bedre, og at du ser mer positivt på det nye året :)
    Godt nyttår :)

    SvarSlett