lørdag 11. januar 2014

En travel uke

En travel uke er over, jeg føler at det har gått i ett med telefoner til megler og banker og i tillegg til dette har jeg vært 2 ganger hos kiropraktor og hatt time med traume-behandler.
I går var jeg i møte med min egen bank som jeg har vært lojal kunde hos i mange år.
Jeg regner med at det kundeforholdet opphører for vilkårene for lånet var veldig mye dårligere enn det tilbudet jeg har fått fra en annen bank.
Når jeg var hos traume-behandleren på torsdag fikk jeg endelig sagt i fra at jeg har flytteplaner, dette var noe jeg hadde grudd meg til.
Jeg gikk lurte på hvorfor jeg gruet meg til å fortelle det.
Grunnen var tidligere erfaringer med behandlere som alltid lurte på om det jeg planla var så veldig lurt å gjøre.
Et eksempel på det var når jeg bestemte meg for å skille meg for mange år siden, da fikk jeg mange spørsmål om det var så lurt å gjøre.
Jeg hadde en snill mann men følelsene var borte og jeg ville ikke leve i et ekteskap uten følelser.
Det var nok en del sånne erfaringer som gjorde at jeg ventet med å si noe om flytteplaner til jeg hadde tenkt nøye gjennom det på forhånd.
Den terapeuten jeg har nå aldri reagert på den måten på noe av det jeg har kommet med.
Terapien vil fortsette med da på skype og det blir spennende og se hvordan det vil virke når den tid kommer.
Uke som kommer blir vel nesten like travel, mandag er det helsesjekk og vaksine på beste hesten pluss at jeg skal til kiropraktor senere på dagen.
Tirsdag reiser jeg nedover for å snakke med banken og for å se på leilighet så det blir en spennende uke som kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar