søndag 5. januar 2014

Tankene flyr

Tankene flyr angående flytting, det og flytte på meg er en ting, men det å få stallplass til verdens beste hest er kanskje ikke like lett.
Jeg har sendt en henvendelse så håper jeg får svar på den, det er jo noen staller i det området, men ikke alle har like god bussforbindelse.
Det kan bli en stor overgang for hesten min, for det er ikke sikkert jeg finne en plass hvor han kan gå ute 24 timer i døgnet som som nå med mulighet til å gå inn i lee området.
Det viktigste er at jeg finner en stall hvor både han og jeg kan trives på.
Jeg har i grunnen bestemt meg for hva jeg vil ha når det kommer til bolig
Hvordan jeg skal gjøre det praktiske med flyttingen det vet jeg ikke ennå, men det finner jeg ut av når den tid kommer.Først må jeg få et finansieringbevis så kan jeg titte på de leilighetene jeg har sett meg ut hvis de ikke blir solgt innen den tid da, det kan jo også skje.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar