lørdag 21. april 2012

Aprilvær

Det er april og med det ustabilt vær, det er vel litt sånn jeg føler meg om dagen også. Det er litt mye tanker både om det ene og det andre.
Jeg har bestemt meg for og ikke delta i den soisale settingen, jeg vil ikke risikere og gå lenger ned i mørke nå.
Jeg gleder meg til turen, og håper at det ordner seg med den som skulle kjøre. Det ble plutselig litt vanskelig tenk på været og kjøreforhold osv.
Ja jeg har tenkt på det, og jeg har snakket og snakker med de jeg skal leie av. Sist jeg snakket med de så var de ganske sikre på et det gikk an og kjøre med bil og henger opp til setra på den tiden jeg skal dit.
Det er sånne ting jeg ikke trenger nå, usikkerhet om den som skal kjøre virkelig vil kjøre meg opp.
Det blir mange katastrofetanker rundt det. Det er viktig for meg og komme opp dit før 17, fordi det er en dato som også gjør vondt, med mange vonde minner.
Jeg hadde sett fram til og være på fjellet den dagen, uten og måtte gjemme meg slik jeg pleier.
Nå er det bare og håpe på at det går min vei, at jeg kommer meg opp på setra den andre uka i mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar