torsdag 26. april 2012

Når ting ikke blir som en tror de skal bli

Dagen i går ble ikke så god som jeg trodde den skulle bli, mens dagen i dag gikk bedre enn jeg forventet.
Det er sprøtt, når en gleder seg til noe, så viser det seg at det ikke blir sånn som en trodde, og det motsatte.
I dag har jeg vært hos legen og det gikk bra, klarte også og få tatt noen blodprøver. Jeg slapp heldigvis å vente. Legen var nok litt skeptisk til prosjektet mitt med 3 måneder på en seter, men etter at jeg fikk forklart og snakka litt om hvordan jeg har tenkt å legge det opp, så ønsket han meg lykke til.
Jeg fikk resepter for 3 måneder, pluss fornya atsmaresepten. Han var litt usikker på om apoteket ville gi ut så mye av den ene medisinen, men som jeg sa jeg har snakka med apoteket om det. Jeg bruker et fast apotek der kjenner de meg så jeg slipper dumme spørsmål osv
Etter legetimen så måtte jeg slå ihjel noen timer i byen før timen hos frisøren, så da fikk jeg handlet dåpsgave pluss litt til.
Frisørtimen grudde jeg meg mer til enn til legetimen, jeg har ikke vært i en frisørsalong på 8-10 år. Jeg husker faktisk ikke sist jeg satte mine ben i en salong. Vanligvis har det vært en som jeg kjenner privat som har klippet meg, men det har som regel gått 1-2 år mellom hver gang.
Jeg fikk vel klippet av meg mellom 20-30 cm med hår, det er utrolig deilig og ha fått gjort det.
Jeg begynner og bli klar med det meste nå, det står igjen et par ting på lista mi så har jeg det jeg trenger for ferien.
Nå er det bare og håpe på at værgudene er med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar