onsdag 18. april 2012

En bra dag

I dag har det vært en bra dag, litt kald og våt, men den ble bra.
Nå er det bare ca 22 dager til jeg drar til fjells. Nå har jeg vel det meste jeg trenger av de store tingene
Det er mange tanker som går gjennom hodet mitt, for alle i meg er jo ikke enige om at vi skal dra.
Noen av de gleder seg, noen er som sagt redde, noen er spente.For noen av delene er ferie skummelt, det var jo da det skjedde ting som ikke skulle skje
Jeg bare håper at jeg klarer og komme inn en rutine, for den jeg hadde hjemme har gått litt dundas.
Jeg regner med at jeg får noen uker helt alene før jeg får besøk, og det tror jeg er bra.
Det kommer til og bli litt rart og være uten TV i 3 måneder, men satser på at jeg får internettdekning.
Jeg har sjekka litt på ice sine sider og det ser ut dsom det skal være mulig og komme inn på nettet med det mobile bredbåndet.
Hvis noen leser bliggen og vet om hvordan man lage header så ville jeg bli veldig glad for step by step forklaring, men forløbig er ikke det jeg kommer til og bruke så mye tid på. Jeg har nada peiling på HTML koder osv, jeg vet ikke en gang hva det er.

1 kommentar:

  1. Hei Løvetann. :)
    Gratulerer med bloggen. Jeg skal prøve å følge deg her framover.

    SvarSlett