mandag 22. oktober 2012

Noen ganger

Noen ganger er en bare nødt til å sette en dato for å kunne klare å komme gjennom dagene uten å gjøre noe impulsivt.
Akkurat nå er jeg i en periode hvor jeg bare har lyst til og gi totalt faen bare forsvinne fra denne verden.
Akkurat nå kan jeg desverre ikke det. Hvorfor vil jeg ikke gå innpå her, jeg er bare nødt til å bite tenna sammen litt til.
Begynner å få litt muskelknuter i kjeven, men jeg har muskelknuter over alt ellers, så hvorfor ikke der også.
Jeg er sliten og lei, det kom litt for mye på en gang.
Det som ikke har kommet ennå er jo brevet fra fylket, undres om jeg får noe svar i år.
Jeg kommer vel ikke til å skrive så mye i bloggen framover, for det skjer ingenting annet enn at jeg prøver og klore meg fast så godt jeg kan.

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar Laipai, jeg får plutselig ikke lagt inn til deg, men jeg leser bloggen din og alle inneleggene

    SvarSlett