søndag 16. desember 2012

En av de nettene

Så er det en av de nettene hvor søvnen nekter å komme. Jeg burde jo være vant til det, men blir allikevel drittlei.
Det har vært en dag med mye tankekjør, en liten pause når Norge spilte semifinale, men det var også det.
Jeg strikker så votter, men til hvem, tja si det ikke vet jeg. Det jeg vet er at jeg må ha noe i henda for å ikke ligger under pleddet hele døgnet.
Lese kan jeg bare glemme, og lydbøker nei, jeg detter ut og får ikke med meg halvparten.
Kanskje jeg skal ta en tur i postkassa, har ikke gjort det i dag, har bare vært ute og måkt snø foran døra 3-4 ganger.
Nå er vi halvveis i desember og det har gått over ett år siden jeg sendte inn søknaden om oppreisning, noe svar får jeg ikke i år.
Jeg får prøve å komme meg gjennom denne natta også

1 kommentar:

  1. Søvnløse netter er virkelig noe dritt ja, blir jo helt ødelagt av det...Men bra at du foretar deg noe for å få tiden til å gå hvertfall, til å få koblet ut litt.

    SvarSlett