onsdag 5. desember 2012

Noe ordnet seg hvertfall

Noe ordner seg og jula gjorde det, heldigvis.
Jeg slipper unna julefeiring, og det maset og ikke minst angsten for at andre skal oppdage hvordan jeg har det, så den dårlige samvitigheten som kunne blitt veldig stor er bare stor, skjønn det den som kan
Jeg møtte min eldste datter i går, og i følge henne så ser jeg så bra ut. Det er bra hun synes det, for da betyr det at hun ikke ser eller skjønner.
Maska sitter godt på når jeg møter mennesker at ingen merker noe, og det er jo bra.
Jeg sitter med en begynnende forkjølelse, men den går vel like raskt over som den pleier det håper jeg hvertfall.
Jeg har levert hunden til hun som eier den, mest fordi jeg får dårlig samvitighet for å ikke gi den noe oppmerksomhet, men også fordi han kan lage trøbbel i planene mine.

1 kommentar: