fredag 14. desember 2012

Lei av sokkstrikking

Det har blitt noe sokker i de siste ukene, både små og opp til str 48.
Konsentrasjonen er jo ikke av den beste, men følte meg klar for å prøve meg på en vott.
Jeg har strikket en hel vott, kun med litt telefonhjelp fra en venninne.
Så nå prøver jeg og være stolt over det.
Når det gjelder håndarbeid så hadde jeg vel de dårligste karakterene man kunne få. Det jeg kan av strikking har jeg stort sett lært meg selv, pluss fått noen tips av noen som er meget flinke.
Jeg hekler også, og heklet dåpskjolen til barnebarnet mitt, men det er ikke så mye hekling nå. Det blir lite av hekling nå rett og slett fordi det krever konsentrasjon jeg ikke har
Lese får jeg ikke til desverre, TV ja hvis jeg har noe i hånda, og da helst et strikketøy og ikke en sigarett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar