mandag 31. desember 2012

Det skytes opp rakketter

Jeg har aldri skyti opp en rakett i hele mitt liv og kommer nok aldri til å gjøre det.
Nyttårsaften er den dagen/kvelden i året hvor jeg kjenner på ensomheten.
Det blir ofte slik når man ikke passer inn noen steder, fordi man lærte aldri kodene på hvordan en skulle oppføre seg.
Det er noen ganger jeg føler at jeg har mange mangler i min sosiale opplæring.
Vi lærte høflighet på barnehjemmet, men vi lærte ingenting om livet, og livet mitt var der i 10 lange år, før jeg ble sendt i fosterhjem.
Jeg passet ikke inn i det fosterhejmmet heller rett og slett fordi jeg ikke kunne disse kodene, og fordi jeg nok ikke var takknemlig nok.
Samtidig var jeg nok en pain in the ass for å si det mildt
Om 3 minutter er dette året over, og jeg har liten tor på at det nye året bringer med seg noe særlig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar