onsdag 14. august 2013

En dårlig dag

Noen ganger får jeg bare lyst til å sende mailen jeg har skrevet både til media, psykologforeningen, pasientombudet og fylkeslegen. Det er veldig lite trolig at jeg kommer til å sende den til noen av de ovennevnte. Jeg har også hatt lyst til å skrive en mail til den psykologen jeg hadde før idiotpsykologen. Hvorfor har jeg lyst til å skrive en mail til akkurat henne? Sannheten er at hun burde få vite hva hun faktisk gjorde med meg, når hun avsluttet meg på den måten. Men for å være helt ærlig så tror jeg hun mener at hun hadde sitt på det tørre. Hun kunne ikke ta godta ut fra et behandlers ansvar at jeg ikke kunne love å ringe DPS når jeg kom tilbake,så det var bedre og avslutte meg, og hun skrev meg ut av systemet før hun gikk til lunsj. Det var virkelig å ta ansvar spør du meg vi skriver heller ut pasienten slik at vi ikke får noen flekker på de flotte papirene våre. Det er sikkert litt urettferdig det jeg skriver for hun kan ikke forsvare det hun gjorde, selv om hun forsåvidt gjorde det Ok jeg er ikke snill om dagen, men akkurat nå så blåser jeg i det. Jeg tror jeg er i ferd med å ende der hvor jeg sier DRA TIL HELVETE med den såkalte hjelpen deres litt raskere enn jeg selv hadde trodd. Jeg blir fortvila når mareritt hindrer meg i å gjøre det jeg har lyst til. Når den sinte i tillegg er så framme som hun er nå så har jeg ikke lyst til å prøve å ri en gang. Den sinte har aldri vært slem med dyr, men jeg tør ikke ta sjansen på det. Det er en time siden jeg tok foreskrevet dose, men i dag ser det ikke ut som noe virker. Jeg har stort sett vært i rommet mitt siden jeg sto opp, og ja jeg tok morgenmedisinen også. Det er bare en ræva dag for å si det mildt, og de begynner det å bli litt for mange av nå. Men det går vel greit litt til for så og gå greit litt til og den dagen det ikke går greit lenger , ja da går det til helvete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar