fredag 16. august 2013

Snart hjemreise

Ja jeg har 14 dager igjen til jeg reiser hjem igjen. Sommeren ble ikke det jeg hadde håpet på, selv om jeg har hatt noen fine rideturer. Kroppen nektet å være med på lag, og sa og sier fra om at grensen er nådd og den er overskredet for lenge siden. Jeg hører fortsatt ikke på kroppen, for jeg vil ikke ha en kropp, og hvertfall ikke denne. Jeg har vært jevnlig til kiropraktor i hele sommer, men kroppen låser seg like fort som han knekker den opp. Marerittene har dominert sommeren, og det har vært veldig mange vonde tanker. I går klarte jeg endelig å komme meg på hesteryggen, men det var tydelig for hesten at jeg ikke var tilstede. Han gjorde det han følte han var nødt til, han prøvde å ta kontrollen. Heldigvis for meg at jeg har en hest som ikke vil finne på å kaste av rytteren, men bare prøver å bestemme farten. Siden det er en stund siden jeg har ridd, så kjenner jeg det i dag, og det igjen gir mareritt. Det er noen ganger jeg bare har "lyst" til og gi meg over til gråten, men det gjør en ikke for det er farlig, så den sitter fortsatt fast i halsen. Hvordan går det med søken etter privat behandler, tja si det. Jeg regner med at nr 2 på lista også har sagt nei siden jeg ikke har hørt noe. Problemet mitt er at det bryr meg ikke for motivasjonen nærmer seg nullpunktet, og håpet er totalt fraværende.

1 kommentar: