onsdag 7. august 2013

Når dager blir borte og om stedsans jeg ikke trodde jeg hadde

Det har blitt en del dager som bare har blitt borte. Det har vært mye mareritt og kaostanker, det er der fortsatt og jeg har hvertfall kommet meg ut. I stad måtte jeg sjekke hvilken dag det var, jeg var overbevist om at det var tirsdag. Ja det har blitt noen dager og timer i det indre rommet. I dag har jeg derimot endelig kommet meg på hesteryggen, dog har jeg et lite problem med disse skotske høylandsfe. De flytter seg ikke og finnes ikke redd verken for hest eller sykkel. Siden jeg møtte på de 2 ganger på rideturen så tenkte jeg å ta en "snarvei" hjem. Det ble overhodet ikke en snarvei tvert i mot. Jeg gikk på beina pga Kvikur hadde snublet ganske kraftig og jeg kjente ikke underlaget i den delen av skogen. Det hele endte med at jeg klarte å miste "salputa" med stigbøyler i skogen. Jeg må innrømme at jeg tenkte mitt om at dette fortjener jeg osv, jeg leita med hesten, men fant ikke utstyret. Det endte med at jeg gikk hjem med hest og det som var igjen av utstyr. Jeg fikk i meg litt mat og tok sykkelen opp dit hvor med jeg hadde vært tidligere og gikk ganske systematisk til verks, men uten håp om å finne utstyret, jeg har nemlig ikke stedsans trodde jeg. Jeg hadde igjen et sted å gå og hvor jeg kjente meg igjen og jada der ligger salputa med stigbøylene. Nå er utstyret igjen komplett, men tviler på at det blir noen ridetur i morgen, det har blitt noen mil på beina i dag. Fredag er det tid for nye sko for hestene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar