lørdag 31. august 2013

Hjemme

Det føles rart og merkelig å være hjemme igjen. Det var godt å sove i sin egen seng, men kjenner allerede nå at jeg gruer meg for å gå ut. Det var godt å være på fjellet, jeg møtte noen mennesker som var utrolig flotte og som skjønner at alle mennesker har flere enn en historie. Her hjemme må jeg virkelig ta meg sammen, ta på meg maska når jeg går ut Nå har høsten kommet hvertfall på innsiden og jeg kjenner angsten øke selv om jeg i dag vet at jeg ikke har noe å være redd for. Problemet mitt er at det hjelper ikke at fornuften vet når følelsene ikke vet Det nærmer seg en måned siden noen sendte mail på mine vegne, og de har ikke fått noe svar ennå hvertfall ikke noe positivt svar Jeg undres om jeg får hjelp, noen i meg vil ha hjelp, mens andre protesterer vilt. Orker ikke og vil ikke utsettes for noe mer svik skrikes det på innsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar