søndag 24. november 2013

Da er siste tablett tatt

Så er siste tablett tatt, og jeg håper at jeg slipper å bruke de igjen.
Det har gått overraskende bra, selv om jeg noen ganger kjenner på angsten.
Nå tør jeg og se på hva er det som gir meg angst noe jeg aldri har turt tidligere, og jeg har strategier som virker.
Vi nærmer oss slutten av november og jeg har det bra.
I dag har jeg vært på ridetur med 6 andre damer og det gikk helt fint og hvorfor skulle det ikke det.
Det var noen katastrofetanker som kom og gikk før jeg gikk ut til hesten, men når jeg kom ut til han så forsvant de.
Turhestsyndromet dukket opp et par ganger hos hesten min, men jeg taklet det også, uten å tenke så mye på hva andre synes om meg.
Jeg sover på natta uten sovemedisin og det hender at jeg sover sammenhengende i 6-7 timer.
Nå har jeg ikke bare øyeblikk som er gode, nå kan jeg ha timer og jeg nyter hvert eneste minutt av det jeg kaller hverdags-lykke.

1 kommentar: