søndag 10. november 2013

En OK uke, men vil ha kuldegrader og snø

En uke har gått og det har vært en bra uke.
Jeg har vært ute med hesten 5 dager, de 2 andre dagene var det behandling hos kiropraktor og hos behandleren i Oslo.
Jeg så mennesker hver eneste dag, det kan kanskje bli litt mye, så til uka så blir det en dag uten "krav"
Jeg har fått en for-rytter til hesten min, hun skal ha han en dag i uka.
Nå er det snart en ny uke og mandagen begynner med kiropraktorbehandling, og kanskje jeg får til en liten økt på banen etterpå, får jeg det til så er det bra og hvis ikke så er det ingen krise
Det jeg ønsker meg nå er kulde og snø, jeg er ganske lei av gjørme og ikke minst en gjørmete hest.
Jeg ser ut som jeg har lekt i gjørme når jeg er ferdig med å stelle og ri hesten min.
Dessverre så lover ikke langtidsvarselet noe særlig med kuldegrader og snø, men det er lov å drømme om snødekte rideturer i skogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar