fredag 1. november 2013

Godt med en bra dag

Det var godt å våkne i dag og ha sovet OK gjennom natta.
Dagen i dag har vært bra, og jeg trengte en slik dag nå etter de siste dagene.
Redselen for at den gode perioden jeg har hatt skulle gå over har vært tilstede spesielt etter mandagens brev.
Det at kroppen krangler har ikke gjort det lettere, men det er mange år med beskyttelse som skal byttes ut med noe annet.
Jeg trodde vel ikke at jeg skulle få ut hesten i dag, for han var nemlig opptatt med å leke med en hestekompis.
De roet seg og litt knatring fra en plastpose gjorde at han kom, en eplebit og grima kom på.
I dag ble det en rolig ridetur med en annen dame, skravla gikk som den pleier mellom 2 hestegale damer.
I helgen er det rideundervisning igjen og jeg gleder og gruer meg, for jeg er ikke så flink til å trene på alt jeg skal.
Det jeg har blitt bedre på er å være konsekvent, men det virker best når vi rir på tur alene.
Vi har mye og jobbe med, men ting går framover og de små gledene de gir er verdifulle i hverdagen.

2 kommentarer:

  1. Fint å lese dette. Kjenner igjen dette med kroppens som er endringsprosesser.
    Leser alt du skriver, har ikke alltid ord. Men jeg heier på deg, og sender deg en god klem -

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du legger igjen spor og at du heier på meg
      Det er ikke alltid man har ord f til å svare på andres blogger, sliter litt med det selv.
      Ønsker deg en fin helg

      Slett