fredag 8. november 2013

Jeg kjenner noen ganger på angsten sånn som i natt da søvnen var dårlig, angsten for at denne oppturen og gleden vil gå over.
Den angsten kommer spesielt fram når jeg har hatt en litt dårlig natt med flere oppvåkninger.
Når jeg nå vet hva god søvn er så legger jeg godt merke til de dårlige nettene.
Heldigvis så har jeg sett et mønster i det også.
Dager med "mye" program uten å få hvilt en liten time ødelegger nattesøvnen.
Torsdager er jo en sånn dag med "mye" program med fokus på meg selv, psyke, kropp osv.
Det er vel spesielt det fokuset på meg selv uten mulighet til å koble ut som gjør natt til fredag vanskeligere.
Neste torsdag har jeg time tidligere på dagen så da får jeg testet ut hypotesen min :)
Nå dagens ridetur med verdens beste hest gjort unna. Jeg har hatt en hest som for tiden tester meg litt, men den testingen kommer vi oss gjennom og forhåpentligvis så lærer jeg noe av det også., og i dag var drømmehesten nesten tilbake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar