torsdag 31. oktober 2013

Torsdag=behandling

Det ser ut som som det er torsdagen som blir den store behandlings-dagen.
Først er det time hos kiropraktor for så og dra til Oslo til traume-behandling.
På en uke så bruker jeg 1500,- til behandling av kropp og sjel.
Jeg er heldig som har råd til det, men det er med en liten bismak, men jeg får bare ta det med den bismaken.
Til tider så hater jeg kiropraktoren som finner alle de ømme og låste musklene som finnes, fy flate hvor vondt det gjør når han holder på.
Heldigvis så har han humoristisk sans og tåler det som kommer ut av kjeften min når han knekker opp.
I dag var jeg feig i traume-behandlingen, men det var visst greit og være det også.
Vi snakket litt om hvorfor jeg reagerte så sterkt på og få medhold i disse sakene som nå er ferdig.
Det han sa virket faktisk litt fornuftig, og jeg trenger litt fornuft i den "galskapen". Det er mange som har prøvd å si meg sannheter tidligere, men jeg ikke har klart å ta det inn over meg.
Jeg klarer vel fortsatt ikke å ta det helt inn at noen tror på meg, men jeg er litt på vei.
Uansett så har jeg en behandler som virkelig gir av seg selv, og som tåler min form for galgenhumor.
Jeg får prøve og tenke at selv om det går i millimeterskritt så går det hvertfall framover selv om det bare er en millimeter om gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar