lørdag 5. mai 2012

Dagene går

Dagen i går ble etterhvert grei, det tok litt tid, og noe tid forsvant, men sånn er det.
Dagene går til pakking, osv, fikk handlet inn en del mat i går som skal være med oppover. Bikkja synes det var dårlig gjort at jeg pakket ned godsaker som han vet er til han.
Jeg fikk kjøpt meg en ny telefon i går, ikke smartelefon jeg har nemlig en og liker den ikke. Den har dårlig batterikapasitet, og er skjør. Jeg trengte en som tåler litt vær og røff behndling uten og slutte og virke, så nå har jeg en "gammeldags" telefon med taster igjen.
Det nærmer seg avreisedato, og sommerfuglene er blitt til elefanter. De ble ikke mindre i dag når jeg sto opp til et hvitt landskap.
I følge yr er det pent vær der jeg skal, men der kommer snøen på tirsdag og onsdag, men jeg får satse og tro på at del blir avreise på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar