lørdag 19. mai 2012

En sår dag

Jeg klarte og være litt her og nå på morgenen i dag ved hjelp av alarm-metoden min.
 I dag ble det en liten ridetur, heldigvis så skjønte hesten min at det ikke var dagen for og ha "arabefluer" i topplokket.
Jeg prøvde alarm-metoden senere i dag også, men da var det tydligvis en som ble rasende. Telefonen gikk i veggen. Jeg får være glad jeg har kjøpt meg en telefon som tåler og bli slengt i veggen, eller hvor den nå havner.(den telefonen skal visst tåle litt sier reklamen)
Det har vært en sår dag med mye gråt på innsiden. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er lite jeg kan gjøre  når gammel og ny tid går sammen.
Når jeg opplever nesten det samme som jeg gjorde den gangen, selv om det ikke er noe ille så er det utrolig sårt og bli "glemt"
Problemet mitt er at den sinte stadig vekk får rett, og jeg klarer ikke og motsi henne, fordi hun faktisk har rett.
I morgen er skal bonden opp på setra for å sjekke forholdene. Jeg bare håper og ber til de guder som ikke finnes at jeg får reist oppover nå.

1 kommentar:

  1. Det er lov til å bli sint, det betyr at du jobber med følelsene. Å bli sint er en destruktiv måte å reagere på husk. Krysser fingrene for at det er mulig å reise opp på setra nå da.
    Ønsker deg en så fin kveld som mulig :)

    SvarSlett