søndag 6. mai 2012

Kaos

Jeg har akkurat hatt en telefonsamtale med hun som skal kjøre meg oppover. Det ser ut som avreisen blir utsatt mer enn en uke
Dette skaper fullstendig kaos på innsiden, det er en som er veldig triumferende, hennes ord "hva sa jeg ingen er til og stole på"
Men ikke så gæli er godt for noe, så lenge "hun" er i det lunet, hånlig og triumferende, så er faren for sår forholdsvis liten.
Den sinte har en del og si akkurat nå både om dette og psykologen.
Psykologen er sykemeldt og jeg vet ikke hvor lenge hun blir det, men i følge den sinte så er det fordi hun er drittlei den redde,eller  sippungen som hun kalles av den sinte.
Den sinte er veldig fornøyd for hun får jo "rett" ingen er til og stole på. De gir løfter, men å holde de det gjør de ikke,hvor mange ganger må jeg lære det?
Det værste er at hun som regel får rett på en eller annen måte, hvert fall føles det sånn ut. Akkurat nå føler jeg for og gi totalt faen i hele turen, for jeg tror vel ikke jeg kommer meg opp før i slutten av mai, hvis jeg i det hele tatt kommer meg opp.
Jeg har jo en liten mulighet og det er og ta kontakt med han som kom med et seriøst anbud, når jeg la det ut på anbud.no.
Er det mindre snø på setra i uke 20 så er det vel en mulighet for at jeg gjør det, og satse på at han har mulighet.
Jeg er redd det ikke blir noe kjøring av hun som skal før i slutten av mai eller begynnelsen av juni, og akkurat nå føles det litt for lenge og vente.
Jeg trenger miljøforandring nå og jeg trenger en pause fra mennesker. Jeg er stygt redd det blir en uke med mye kaos på innsiden og da med mer isolering, slik at ingen ser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar