mandag 7. mai 2012

En dårlig dag

Ingen god dag igjen er det flere timer som er borte  Jeg tror jeg har ligget i samme stilling under teppet i flere timer, det kjennes slik ut på kroppen
Hvert fall har dagen gått, men den har gått uten at jeg har vært tilstede.Det er helt greit egentlig, for da slipper jeg stemmekjøret i hodet, da slipper jeg  diskutere med de på innsiden. Det er stort sett en diskusjon jeg er dømt til å tape, "de" har for gode argumenter, og mye av det de sier er desverre sant.
Akkurat nå klarer jeg ikke ¨være den fornuftige voksne som kommer med alle undskyldninger for andre.
Det eneste jeg er fornøyd med er at det fortsatt ikke er noen nye sår på kroppen

1 kommentar:

  1. Jeg får ikke gjort annet nå enn å sende deg en stor klem her via nettet. Tenker på deg og ønsker deg veldig mye bedre dager.

    SvarSlett