fredag 18. mai 2012

Tenk om noe ser.....

Når de på innsiden tar over, ja da er det ikke morsomt å være en Løvetann. Uansett hva jeg gjør så blir det feil, ikke kan jeg gå ut, for tenk om noen ser... Ikke kan jeg ta medisiner for det er jo "snill pikepiller" og hvis jeg tar de så blir det feil for flere på innsiden.
Gråten ligger i halsen, og svelges vekk, for gråte er ikke lov, tenk om noen hører...
Når gardinene blir trukket for slik at ingen kan se inn fordi jeg ikke ønsker eller klarer ikke å bli sett.
Jeg tror ikke jeg tåler så mange dager til med kaos før gamle tanker og destruktivitet tar over.
Det og kjempe mot de på innsiden er en kamp, det og holde seg her og nå.
Det eneste håpet jeg har nå er at det er kun en dag til av de værste maidagene, så kanskje det vil bli levbart etterhvert. Slike dager som i dag tapper meg for krefter som jeg gjerne skulle hatt til helt andre ting.
Det tar tid å komme seg etter sånne dager, det tar tid og finne igjen håpet om at ting skal bli bedre.
Gamle tanker og planer kommer tilbake på sånne dager, for hva faen er vitsen når fortiden hele tiden hjemsøker deg 24/7
Akkurat så ser jeg ikke vitsen, men jeg klorer meg fast, for kanskje det en dag blir bedre selv om jeg i dag ikke klarer å tro på det.

5 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive nå, men jeg bryr meg veldig om deg. Du la en flott plan for mestring av denne måneden. Dessverre ødela været den planen. Hadde jeg kunnet trylle hadde jeg sendt deg sporenstreks til fjells, til fred og ro, til nye omgivelser. Trylle kan jeg ikke, men jeg håper sammen med deg at du ganske snart er der oppe, og at du der finner igjen kreftene som du trenger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Liv T, ja jeg satser på at naturen der oppe vil gi meg nye krefter eller hvertfall ikke tappe meg for flere

      Slett
  2. Bedre dager vil alltid komme, det er bare vanskelig å tro det når man står midt opp i tunge dager.
    Hang in there :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg klorer meg fast så godt det går, og er god på det.
      Håper at jeg kommer meg opp til uka en eller annen gang.

      Slett
  3. Ordene dine er så gjenkjennelige at jeg får helt vondt i magen..
    Sender mange gode tanker din vei, hååååper du får noen snillere dager snart!
    <3

    SvarSlett