torsdag 10. mai 2012

Å være avhengig av andre

Det å være avhengig av andre er noe jeg virkelig hater, det har vel kanskje noe med bakgrunnen min.
Når man er barnevernsbarn, så er man avhengig av andre mennesker på godt og vondt, og det sitter hard i.
Det er riktignok mange år siden, men allikevel så kommer den følelsen av og ikke ha kontroll. Det var hele tiden noen andre som hadde den kontrollen.
Det er vel derfor jeg hater så sterkt og ikke ha kontroll, og ikke vite hva som skal skje eller når det skal skje.
Etter først og ha pratet med M-L i gårog blitt forsikret om at joda jeg kommer meg opp på setra, og få litt forståelse av at det var en "sunn" flukt, ikke den samme gamle som tidligere, så ble jeg litt roligere.
Så ringte en annen venninne og vi fikk pratet litt om hvordan jeg skulle gjøre det. Hun hadde også forståelse hvor vanskelig det var og ikke få et klart svar fra den som skal kjøre.
Ny plan nå er og ringe opp til de som leier ut setra og høre om hvordan det er der oppe nå. Hvis han sier at det går fint an og være der oppe og hun som skulle kjøre ikke vil pga vær eller andre ting.Da går jeg for plan B,  som er at jeg ringer han som ga meg et anbud og hører om han fortsatt har mulighet til å kjøre og da helst så raskt som mulig.

2 kommentarer:

  1. Flott. :)Godt å ta igjen kontrollen der det er mulig. :)

    SvarSlett
  2. Håper det ordner seg, sånn at du kommer deg oppover så snart du kan :)

    SvarSlett